ARGON systems 

Reklamace zboží

Jak už to bývá, i technika se může někdy pokazit. Když se Vám něco takového stane, nezoufejte.

Přijďte k nám do ARGONU s rozbitým výrobkem a dokladem a my se o vše postaráme.

Dostanete od nás reklamační list a jakmile bude Vaše reklamace vyřízená, zavoláme Vám.

Často kladené otázky ohledně reklamací

 Jaké doklady budu k reklamaci potřebovat?

  •  Fakturu nebo prodení doklad.

Jak dlouho je zboží v záruce?

Standardní záruční doba je 24 měsíců. Pokud jste si u ná přikoupili prodlouženou záruku, záruční dobu máte napsanou na prodejním dokladě nebo faktuře.

viz >> prodloužená záruka

Pokud jste už zboží v opravě měli, záruční doba se prodlužuje o dobu, kdy bylo zboží v servise.

Co se stane v případě výměny zboží?

Dostanete od nás nový doklad, že jste dostali nové zboží a dostáváte na něj automaticky novou dvouletou záruku.

Kdy nejde reklamace uplatnit?

  • zboží bylo mechanicky poškozeno,
  • zboží bylo neodborně nainstalováno,
  • zboží bylo neodborně obsluhováno,
  • se zbožím bylo neodborně zacházeno,
  • škody byly způsobeny počítačovými viry,
  • zboží bylo používáno v nevhodných podmínkách - podle parametrů v dokumentaci,
  • zboží bylo poškozeno zásahem živlů,
  • zboží bylo vystaveno nadměrnému zatížení - podle podmínek v dokumentaci,
  • zboží bylo zapojeno do sítě neodpovídající normám.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Reklamace je vyřízena nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

©ARGON systems 2013 Webdesign inoWeb, tvorba webových stránek na zakázku
Facebook

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Další informace Rozumím